lørdag den 14. juni 2008

Rigtige venner...

Som man aller mindst venter det, kommer der en livstegn fra en kærkommen person, som har haft stor betydning for mig.

Det er en lille kommentar i min blog, fra en gammel veninde og skolekammerat, som jeg i gennemsnit ser to gange....... hvert 10. år, vist nok. Det kommer helt bag på mig, at jeg skal møde hende i min egen blog (som jeg selv næsten havde glemt). Der er nemlig ikke mange der kender den, og så alligevel....

Jeg bliver helt glad og syntes det er enormt hjertevarmt, at nogen giver sig tid til at kommentere mine kribenter. (Måske fordi jeg ikke selv har nok tålmodighed til, at finde vej ind til "der" hvor man svarer, eller kommenterer....

KÆRESTE DORTHE IVALO!! Tak for din hilsen. Jeg lover dig, at Kunuk vil blive instrueret i , hvem rigtige venner er, når han skal til Sisimiut!!

Jeg har så ufattelig meget at fortælle (som altid - og mere end nogensinde), og du må meget gerne sende en mail til mig, så vi kan snakke i et mere privat forum. Skriv til heidi.m@greennet.gl. Ellers ses vi måske til august, i Sisimiut?

HILS HELE DIN DEJLIGE FAMILIE!!

Knus og den største hilsen til dig.

Ingen kommentarer: