tirsdag den 8. april 2008

Jeg går i seng!

Så sidder man her med influenza, en snottet baby og med blandede følelser over, at man ikke kan gå til valg.
Barselsorloven er ovre og nu skal man igen integreres og engageres i samfundet, selvom man stadig føler sig lidt "amme-dum".
1. arbejdsdag gik derfor med at beskæftige sig med politikere - i håb om at blive lidt klogere på dem. Men ak, intet har tilsyneladende ændret sig, på de få måneder en betalt barsel varer. Politik handler stadig om åben kamp, om de bedste pladser, om at svine hinanden til - så tilpas meget - at der ikke er håb for andre om, at komme ind i arenaen...
Og nu skal vi stemme om noget så vigtigt som STORKOMMUNE....?! Jeg tænker; hvorfor? (Grønlandisering - eller kopiering af danske kommuners sammenlægning)? fordele? hvordan?
Derfor er jeg i vildrede og vurderer i mit stille sind, at det måske slet ikke er tid til valg... Men desværre har jeg også lidt dårig samvittighed over ikke, at bruge min ret til medbestemmelse.
Men hvem kan, vil og mener at det er vigtigt med storkommunerne, når ingen rigtig ved noget endnu, alligevel?
Jeg er frustreret!

Jeg går i seng igen.......

2 kommentarer:

Aminnguaq Dahl Petrussen sagde ...

Hej prut, ilumut, det er så frustrerende! I don´t like.... Qanoq ippisi? Suli napparsimavit? You look so beautiful-ugly at the picture høhø...

Anonym sagde ...

hvad jeg ledte efter, tak