søndag den 13. april 2008

Nærmest lykkelig


Det er mange år siden jeg har hørt babygråd. Mange år siden jeg har set kampen for at fremskynde et par helt nye tænder, på et barn som er kommet ud af min mave. Det er mindst lige så mange år siden jeg har skiftet ble, for ikke at glemme det at stået op om natten, for at amme. Av, gaaaaab, støn, det sku lidt hårdt...
Men jeg havde også glemt hvor stor en glæde der ælter og bobler inde i min mave, når den lille prut kommer med et tandløst smil, og pludrer så højt, at man ikke kan holde et lille grin tilbage.
Suk!!., Ubeskrivelig dejligt er det, at se sin lille 4 måneder søn juble af glæde, ved synet af far, mor og alle sine søskende. DET LUNER FOR ALVORLIGT!!
Så meget at man nærmest føler sig ovenud lykkelig.
Børn skal BARE have det godt!!

Ingen kommentarer: